Beskrivelse
SUZUKI’s GSX-R linie har defineret toppen af motorsport i over 30 år med over 1 million antal solgte enheder. SUZUKI har med GSX-R altid haft som mål, at være de bedst performende i hver sin klasse. SUZUKI GSX-R125 Yoshimura er utroligt letkørt og førende i sin klasse, især når det kommer til vægt/effekt-forhold. Euro 5 motoren leverer den max tilladte power i A1-kategorien og har samtidig et meget lavt brændstofforbrug. Styringen på SUZUKI GSX-R125 Yoshimura er let, og de små snoede veje kan hurtigt blive en sjov oplevelse. Det stramme LCD multidisplay giver et nemt overblik over diverse parametre. Der er kraftigt lys i form af en LED-forlygte, der giver stort overblik og synlighed i såvel dagstimerne, som når mørket falde på. Du er hurtigt på farten, for SUZUKI GSX-R125 Yoshimura har nemlig BÅDE nøglefri betjening, så du blot kan beholde nøglen i lommen og Easy Start, der slår hurtigt motoren i gang bare med ét enkelt tryk på startknappen.
SUZUKI GSX-R125 fås i SUZUKI ECSTAR blå.
Se og læs meget mere på SUZUKI GLOBAL om den nye SUZUKI GSX-R125.
Total længde | 2.000 mm |
Total bredde | 700 mm |
Total højde | 1.070 mm |
Akselafstand | 1.300 mm |
Frihøjde | 155 mm |
Sædehøjde | 785 mm |
Egenvægt | 134 kg |
Motor type | 4-takt, 1-cylindret, vandkølet, DOHC |
Boring x slaglængde | 62,0 mm x 41,2 mm |
Motor volumen | 124,4 cm³ |
Kompressionsratio | 11,0:1 |
Brændstofsystem | Benzinindsprøjtning |
Tændingssystem | Elektronisk |
Transmission | 6-trins |
Affjedring for | Teleskop, fjederforspændt, oiledæmper |
Affjedring bag | Link type, fjederforspændt, oiledæmper |
Kronrørsvinkel / efterløb | 25,5° / 93,3 mm |
Bremser for | Skivebremse |
Bremser bag | Skivebremse |
Fordæk | 90/80-17M/C 46S, slangeløs |
Bagdæk | 130/70-17M/C 62S, slangeløs |
Tankindhold | 11,0 L |