Suzuki GSX-S1000 M2 Yoshimura Edition

kr 139.999

FABRIKSNY 2022 MODEL

Finansieringsforslag:
Udbetaling kr. 28.000
Månedlig ydelse kr. 1.221,-
Variabel rente 2,49%
Løbetid 120 mdr.
ÅOP efter skat 3,95%

Kategori:

Beskrivelse

Den nye Suzuki GSX-S1000 har DNA fra den legendariske Suzuki GSX-R1000. Motoren er finpudset, så den leverer ekstra power i bund- og mellemområdet og topper ved 152 Hk ved 11.000 omdr./min.. Uanset hvilken omvej du vælger, giver den nye Suzuki GSX-S1000 med sikkerhed underholdning for hver en krone og et bredt smil på læben, der bliver meget svært at tørre af.

Med et nyt LCD display, som også sidder på Suzuki GSX-S1000S Katana, en ny og 2 liter større 19L benzintank, fuld LED lyspakke, helt nyt design samt opdateret elektronikpakke bliver underholdningen ikke mindre. Med Suzuki’s meget roste bidirectional quick shift (både op og ned) og den omfangsrige elektronikpakke bliver køreturen ikke bare ekstrem underholdende, men det er også let at tilpasse motor- og kørekarakteristik efter dit humør, dine omgivelser og ikke mindst vejrforhold.

Suzuki GSX-S1000 Yoshimura Edition leveres med en Yoshimura R11 slip-on udstødning i titanium, bremse- og koblingsgreb-beskyttere og nummerpladeholder, og fås I tre forskellige farver – ude over denne stilfulde grå farve er den også tilgængelig i blå og sort.

Kort og godt; den nye Suzuki GSX-S1000 er et særdeles skarpt våben i 1000cc klassen – ikke uden grund. Suzuki GSX-S1000 været den mest købte 1000’er i Danmark de seneste 3 år. Med denne nye frække og kraftigt opdaterede maskine kan du godt se frem til at dreje nøglen og lade svingene forsvinde i sidespejlene.

Prøv den nye Suzuki GSX-S1000 hos BIKE STATION – den forventes i butikken i løbet af foråret 2022.

Ser præsentationsvideoen af den nye Suzuki GSX-S1000, og bliv voldsomt inspireret.

 

Suzuki Traction Control System
Alt efter vejforhold, personlig indstilling samt hvor rutineret du som kører er, kan du indstille dette anti spin system i 3 forskellige trin. De forskellige trin kan vælges ved stilstand samt mens man kører. Dog kun hvis gashåndtaget ikke er aktiveret. STCS systemet udregner, hvert 4- millisekund med informationer om hjul- og krumtap-omdrejningshastighed, gasgrebsposition samt gearvalg om der er risiko for at miste traction. Ud fra det valgte program, griber systemet lynhurtigt ind og reducerer motoreffekten så der er så optimal kontakt med underlaget som muligt.

Modus 1 er tænk til hurtig kørsel med meget lidt systemhjælp, Modus 2 er tænkt som et decideret ”våd kørsel” program og i Modus 3 er traction systemet slukket helt.

ABS
Denne motorcykel er udstyret med ABS system. Systemet forhindrer bremserne i at blokere hjulene ved opbremsning. Via IMU systemet overvåges hjulenes hastighed 50 gange per omdrejning.
Bremsekraften doseres herefter indenfor 4 millisekunder, således at et hjul ikke blokerer med underlaget.

Suzuki Clutch Assist System
SCAS er forkortelsen for Suzuki’s anti-hopping-kobling system. Koblingssystemet kaldes også for en ”slipper-kobling”. Koblingen forhindrer baghjulet i at blokkere ved nedgearing og hjælper derved baghjulet til konstant traction.

Suzuki Dual Throttle Valve
Denne motorcykel er udstyret med Suzuki Dual Throttle Valve indsprøjtningssystem.
Dette unikke system sørger for optimal åbning af gasspjæld og sikrer en effektiv forbrænding samt optimal effekt. Systemet sørger for en ensartet indsprøjtning til hver cylinder og genererer herved drejningsmoment ved lave omdrejninger.

Suzuki udstødning tuning.
Denne motorcykel er udstyret med ventiler i udstødningssystemet. Systemet kaldes SET, Suzuki Exhaust Tuning. Disse to ventiler som er monteret i forrørene mellem hhv. cylinder 1/4 og cylinder 2/3 er lukkede ved lave og mellem omdrejninger. Dette øger drejningsmoment i dette omdrejningsområde. Ved høje omdrejninger åbnes ventilerne. Herved reduceres udstødnings modtrykket og der opnås en effektøgning.

Suzuki Easy Start system.
Denne motorcykel her Easy Start system. Systemet hjælper motorcyklen til at starte. Normalt holder køreren af en motorcykel fingeren på startknappen indtil motoren starter. Easy Start systemet gør at køreren kun skal trykke én gang på startknappen. Herefter kører startmotoren indtil motorcyklen starter.

Suzuki Low RPM Assist
Denne motorcykel er udstyret med Low RPM Assist. Systemet hæver omdrejningstallet ved igangsætning fra lave hastigheder. Herved sikres en smidig igangsætning.

Suzuki Composit Electrochemical Material
Denne motorcykel har SCEN, Suzuki Composit Electrochemical Material cylinderbelægning. Dette er en unit nikkel siliciumcabid belægning på indersiden af hver cylinder og kommer direkte fra MotoGP. Belægningen sikrer hurtig varmeoverførsel og reducerer tolerancen mellem stempel og cylinder. Herudover er belægningen ekstremt slidstærk.

EMotion Track TCS er et justerbart traction control system som kan tilpasses kørerens kørebanes beskaffenhed eller førerens præference. Systemet overvåger konstant baghjulets fart, gas position, krumtap position, gear position samt motorcyklens bevægelse. Herved kan systemet lynhurtigt reducere effekten når det forudser eller registrerer et tab af traction.

Suzuki Advanced Immoblizer System.
Elektronisk startspærresystem. Nøglen indeholder en chip, som er kodet til netop din Suzuki. Uden korrekt nøgle kan køretøjet ikke startes.

 

MOTOR
MOTORTYPE 4-takt, 4-cylindret, vandkølet, DOHC, FI
MOTORSTØRRELSE 999 ccm
BORING- OG SLAGLÆNGDE 73,4×59 mm
HK V/OMDREJNING 112kW @ 11,000rpm (152PS)
MOMENT V/OMDR. 106.0Nm / 9.250 min-¹
TRANSMISSION 6-trins

 

CHASSIS
SÆDEHØJDE 810 mm
AKSELAFSTAND 1460 mm
FRIHØJDE 140 mm
BREMSER FOR Dobbelt skive ABS
BREMSER BAG Enkelt skive
DÆK FOR 120/70ZR17M/C (58W)
DÆK BAG 190/50ZR17M/C (73W)
TANKINDHOLD 17 l
KØREKLAR VÆGT 214 kg
FARVE Matsort, Grå og Blå
EU NORM: 18,9 km/l