Suzuki GSX-S750A M1 Yoshimura Edition

kr 99.999

FABRIKSNY 2021 MODEL

Finansieringsforslag:
Udbetaling kr. 20.000
Månedlig ydelse kr. 917,-
Variabel rente 2,49%
Løbetid 120 mdr.
ÅOP efter skat 5,08%

Kategori:

Beskrivelse

Motoren i Suzuki GSX-S750A Yoshimura Edition stammer fra den legendariske Suzuki GSX-R750. Den firecylindrede og 749cc store motor er blevet tilpasset og forbedret til landevejskørsel. I praksis betyder det, at motoren på GSX-S750 har fået mere moment ved lave omdrejninger samt en mere jævn effektkurve. Således kan du køre afslappet gennem byen og glide afsted på ”moment-bølgen” eller køre mere aktivt med et dejligt brøl fra GSX-R motoren. Uanset, om du kører gennem byen, landevejen eller motorvejen over længere stræk, så vil din Suzuki GSX-S750 Yoshimura begejstre dig med hvor letkørt og alsidig den er.

Suzuki GSX-S750A Yoshimura Edition leveres med en Yoshimura R11 ECE-godkendt slip-on lyddæmper i carbon og en kort Yoshimora nummer pladeholder, der tilsammen giver et frækt og sporty look samt 5 års garanti. Suzuki GSX-S750A Yoshimura Edition er på markedet i en fræk grå og blå farvekombination.

Se også denne super fede Suzuki GSX-S750A Yoshimura+ med masser af lækkert udstyr.

Tag et smugkig på Suzuki GSX-S750A (læg mærke til den vanvittigt lækre lyd fra indsugningsboksen) og kom ind i butikken og oplev den i virkeligheden.

 

Suzuki Traction Control System
Alt efter vejforhold, personlig indstilling samt hvor rutineret du som kører er, kan du indstille dette anti spin system i 3 forskellige trin. De forskellige trin kan vælges ved stilstand samt mens man kører. Dog kun hvis gashåndtaget ikke er aktiveret. STCS systemet udregner, hvert 4- millisekund med informationer om hjul- og krumtap-omdrejningshastighed, gasgrebsposition samt gearvalg om der er risiko for at miste traction. Ud fra det valgte program, griber systemet lynhurtigt ind og reducerer motoreffekten så der er så optimal kontakt med underlaget som muligt.

Modus 1 er tænk til hurtig kørsel med meget lidt systemhjælp, Modus 2 er tænkt som et decideret ”våd kørsel” program og i Modus 3 er traction systemet slukket helt.

ABS
Denne motorcykel er udstyret med ABS system. Systemet forhindrer bremserne i at blokere hjulene ved opbremsning. Via IMU systemet overvåges hjulenes hastighed 50 gange per omdrejning.
Bremsekraften doseres herefter indenfor 4 millisekunder, således at et hjul ikke blokerer med underlaget.

Suzuki Dual Throttle Valve
Denne motorcykel er udstyret med Suzuki Dual Throttle Valve indsprøjtningssystem.
Dette unikke system sørger for optimal åbning af gasspjæld og sikrer en effektiv forbrænding samt optimal effekt. Systemet sørger for en ensartet indsprøjtning til hver cylinder og genererer herved drejningsmoment ved lave omdrejninger.

Suzuki Easy Start system.
Denne motorcykel her Easy Start system. Systemet hjælper motorcyklen til at starte. Normalt holder køreren af en motorcykel fingeren på startknappen indtil motoren starter. Easy Start systemet gør at køreren kun skal trykke én gang på startknappen. Herefter kører startmotoren indtil motorcyklen starter.

Suzuki Low RPM Assist
Denne motorcykel er udstyret med Low RPM Assist. Systemet hæver omdrejningstallet ved igangsætning fra lave hastigheder. Herved sikres en smidig igangsætning.

Suzuki Composit Electrochemical Material
Denne motorcykel har SCEN, Suzuki Composit Electrochemical Material cylinderbelægning. Dette er en unit nikkel siliciumcabid belægning på indersiden af hver cylinder og kommer direkte fra MotoGP. Belægningen sikrer hurtig varmeoverførsel og reducerer tolerancen mellem stempel og cylinder. Herudover er belægningen ekstremt slidstærk.

EMotion Track TCS er et justerbart traction control system som kan tilpasses kørerens kørebanes beskaffenhed eller førerens præference. Systemet overvåger konstant baghjulets fart, gas position, krumtap position, gear position samt motorcyklens bevægelse. Herved kan systemet lynhurtigt reducere effekten når det forudser eller registrerer et tab af traction.

Suzuki Advanced Immoblizer System.
Elektronisk startspærresystem. Nøglen indeholder en chip, som er kodet til netop din Suzuki. Uden korrekt nøgle kan køretøjet ikke startes.

 

MOTOR
MOTORTYPE 4-takt, 4-cylindret, vandkølet, DOHC, FI
MOTORSTØRRELSE 749 ccm
BORING- OG SLAGLÆNGDE 72,0×46,0 mm
HK V/OMDREJNING 114 (84 kW)
MOMENT V/OMDR. 81/9.000
TRANSMISSION 6-trins

 

CHASSIS
SÆDEHØJDE 820 mm
AKSELAFSTAND 1455 mm
FRIHØJDE 135 mm
BREMSER FOR Dobbelt skive ABS
BREMSER BAG Enkelt skive
DÆK FOR 120/70ZR17M/C (58W)
DÆK BAG 180/55ZR17 M/C (73W)
TANKINDHOLD 16 l
KØREKLAR VÆGT 213 kg
FARVE Sort/grå, Blå/sort, Matsort
EU NORM: 20,4 km/l